zamówienia na maila
sklep@esilver.com.pl

zamówienia telefoniczne
(18) 354 37 67 / 508 146 278

zamów telefonicznie: (18) 354 37 67 / 508 146 278
zamów na maila: sklep@esilver.com.pl

https://esilver.com.pl/ » Blog » Jak uporać się z bałaganem po remoncie?


Kategorie

Filtrowanie

Znaczek TOALETA MĘSKA stal nierdzewna Merida matowa

Piktogram TOALETA MĘSKA stal nierdzewna Merida matowa57,72 zł47,80 zł brutto38,86 zł netto

Piktogram WC stal matowa Merida

Piktogram WC stal matowa Merida54,12 zł47,80 zł brutto38,86 zł netto

Papier toaletowy Merida TOP 100% celuloza - 2 warstwy

Dwuwarstwowy papier toaletowy Merida TOP 100% celuloza20,53 zł18,56 zł brutto15,09 zł netto

Profesjonalny odkurzacz do pracy na sucho 8 litrów

Profesjonalny odkurzacz do pracy na sucho 8 litrów1 037,10 zł940,48 zł brutto764,62 zł netto

Kontakt



Potrzebujesz pomocy?

Kontakt

Jak uporać się z bałaganem po remoncie?

Data dodania: 17-10-2019 Wyświetleń: 382

Sam remont nie wystarczy, by osiągnąć pożądany efekt. By móc cieszyć się zmianami, trzeba najpierw zabrać się za sprzątanie. Niezależnie od tego, jak duży był to remont - po takiej inwestycji zawsze konieczne jest gruntowne sprzątanie.

 

Z czym należy się liczyć po remoncie?

Przede wszystkim z wszechobecnym kurzem i pyłem. Ekipa remontowa raczej nie przebiera roboczych butów na czyste, domowe kapcie, dlatego porządnego mycia wymagać będą także podłogi. Nieważne, jak dokładnie zabezpieczyliśmy parkiet, meble czy parapety. Zanieczyszczenia mogły się roznieść po całym mieszkaniu. Mogą się też pojawić zabrudzenia po farbie, kleju, ale nie tylko. Trzeba się także liczyć z pozostałościami typu brudne ścierki, gazety, folie, opakowania po farbach, itp. Często we wnętrzu utrzymuje się ponadto zapach chemikaliów, który jest nie tylko nieprzyjemny, ale przede wszystkim szkodliwy dla zdrowia!

 

Jak poradzić sobie z pozostałościami po remoncie?

Najprościej będzie zatrudnić profesjonalną ekipę sprzątającą. Tego typu firmy posiadają nie tylko doświadczenie, ale i odpowiedni sprzęt, dzięki czemu są w stanie w błyskawicznym tempie doprowadzić do perfekcyjnej czystości. Jednak nie zawsze jest to możliwe i to zazwyczaj ze względów finansowych. Nie jest bowiem tajemnicą, że remont to często ogromna inwestycja, a pieniądze na nią były odkładane przez długi czas. Niektórzy nawet zaciągają pożyczkę na ten cel.

Zatrudnienie firmy sprzątającej stanowiłoby wówczas zbędne obciążenie finansowe. Na szczęście, można samodzielnie (a najlepiej z pomocą wszystkich domowników bądź przyjaciół) uporać się z bałaganem po remoncie. Zanim jednak przystąpimy do działania, warto się odpowiednio przygotować i rozplanować pracę. Poniżej zamieszczamy kilka uniwersalnych wskazówek, które zwiększą skuteczność sprzątania.

  • Zaopatrz się w odpowiednie akcesoria - przyda się zapas worków na śmieci, rękawiczek ochronnych, ściereczek, gąbeczek, ręczników papierowych, a także wiadra/miski, mopy, szczotki, odkurzacz, ciepła woda, płyn do naczyń, ocet oraz profesjonalne środki chemiczne.
  • Sprzątaj od góry do dołu - zacznij od czyszczenia sufitu, lamp, a następnie półek, mebli, okien, parapetów. Na samym końcu dopiero zabierz się za podłogi.
  • Zapobiegnij roznoszeniu kurzu i pyłu - zanim przystąpisz do gruntownych porządków, zetrzyj kurze i inne zanieczyszczenia ze ścian, mebli, parapetów, pozamiataj też podłogę. Obecny na nich pył może się bowiem roznosić (szczególnie po otworzeniu okna) i ponownie osadzić się na umytych już powierzchniach. Jeśli zauważysz, że masz do czynienia z grubymi warstwami kurzu, nie używaj do ich usunięcia wody! Zacznij od czyszczenia na sucho, by uniknąć powstania błota i rozmazywania zanieczyszczeń.
  • Okna i parapety wyczyść najpierw na sucho, a następnie na mokro przy użyciu odpowiednich preparatów bądź wody z octem.
  • Jeśli meble bądź ramy okienne zostały ubrudzone farbą, nie usuwaj jej nożykiem - takie próby zeskrobania farby mogą uszkodzić powierzchnię i spowodować trwałe zarysowania. W tym celu należy sięgnąć po specjalne rozpuszczalniki dedykowane do konkretnych powierzchni/produktów.
  • Wypożycz odkurzacz przemysłowy - w błyskawicznym tempie upora się on z pyłem, a nawet drobnym gruzem. Pamiętaj, by w tym celu nie używać domowego odkurzacza. Nie tylko nie nadaje się on do zadań specjalnych, ale przede wszystkim tego typu zanieczyszczenia mogą spowodować jego uszkodzenie.
  • Pamiętaj, że pył mógł się osadzić w każdym, nawet najmniejszym zakamarku - zadbaj o wyczyszczenie każdej szczeliny, używając chociażby pędzelków.
  • Zadbaj o maksymalne przewietrzenie pomieszczeń - unoszące się w powietrzu zapachy farby, kleju, preparatów chemicznych i inne mogą być szkodliwe dla zdrowia. Dlatego powinno się jak najkrócej przebywać w tych pomieszczeniach i w miarę możliwości pozostawiać otwarte okna na jak najdłużej.
  • Zbierz wszystkie odpady, pamiętając o ich odpowiednim posegregowaniu przed wyrzuceniem do kontenerów.

(c)2003-2024 Sklep internetowy esilver.com.pl prowadzony przez podmiot gospodarczy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Silver Bartłomiej Srebro NIP:7381903210. Zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem toalet publicznych w urządzenia higieniczne, takie jak: suszarki do rąk, dozowniki do mydła, kosze na śmieci, przewijaki dla niemowląt. Oferta sklepu esilver.com.pl zawiera również: profesjonalne środki czystości, mopy do mycia podłóg, wózki do sprzątania. Zakaz kopiowania i powielania treści. Strona korzysta z plików cookies. Sprawdź aktualne opinie. Nasz asortyment zawiera produkty takich marek jak: Kastell, Faneco, Clean Pro, Linea Trade, Eka plast, Dolphin, Royal, Impeco, TTS (w sprzedaży posiadamy zamienniki: Tork, Katrin, Merida). Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 508146278, 514915082, (018)3543767 lub mailowego: sklep@esilver.com.pl
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).