Data dodania: 19-05-2020
Wyświetleń: 376
Pomimo nauki od najmłodszych lat, jak myć i suszyć ręce po pójściu do łazienki, wiele osób nie dba o higienę rąk, a jeszcze bardziej nie udaje się skutecznie myć. Firmy muszą zatem wykorzystywać komunikaty promocyjne dotyczące higieny, aby zapewnić higienę swojego personelu i klientów.
Dlaczego higiena rąk jest ważna?
Mówiąc prościej, higiena rąk i dezynfekcja rąk mają zasadnicze znaczenie w ograniczaniu rozprzestrzeniania się zarazków i chorób. Jest to ogólnie dobra praktyka, ale jest szczególnie ważna w przypadku przedsiębiorstw zajmujących się żywnością lub członków społeczeństwa. Na przykład zła higiena rąk na lotniskach, w szkołach, restauracjach lub szpitalach może spowodować szybkie rozprzestrzenianie się wirusów i chorób.
Jakie są komunikaty promocyjne dotyczące higieny?
Komunikaty promujące higienę i działania promujące higienę mogą znacznie ograniczyć rozprzestrzenianie się zarazków i chorób. W idealnym świecie ludzie powinni być w stanie odpowiednio myć i dezynfekować ręce, ale w rzeczywistości potrzebują ciągłego podpowiedzi. Komunikaty promocyjne dotyczące higieny służą jako przypomnienie o znaczeniu higieny rąk, a także wskazówki, jak prawidłowo zdezynfekować dłonie.
Jakie działania promocyjne dotyczące higieny powinienem stosować?
Szukasz pomysłów na promocję higieny rąk?
Podążaj za znakami
Znaki są najbardziej tradycyjną metodą komunikacji, jeśli chodzi o komunikaty promocyjne dotyczące higieny. Ale nie muszą być nudne i suche. Bądź kreatywny! Używaj chwytliwych zwrotów, ciekawych zdjęć i infografik. Spraw, by były zabawne. Użyj statystyk, aby wskazać korzyści zdrowotne lub dobrą higienę rąk (lub okropne konsekwencje złej higieny rąk). Mów bezpośrednio w swoim języku, aby zaangażować czytelnika. Ważne jest również umieszczenie znaku. Tylne drzwi stoiska to świetne miejsce do umieszczenia wciągającego i prowokującego do myślenia znaku, podczas gdy nad zlewem jest inne oczywiste miejsce. Możesz również umieścić znaki na drzwiach wyjściowych, aby służyć jako ostatnie przypomnienie.
Miej odpowiednie produkty do toalety
Ludzie są z natury leniwi i zawsze chcą najłatwiejszej opcji. Będą unikać robienia czegoś przy najmniejszej niedogodności, więc upewnij się, że Twoja łazienka działa prawidłowo, aby nie mieli wymówek! Upewnij się, że
dozowniki mydła działają i są odpowiednio zaopatrzone. Możesz również dać ludziom dodatkowe opcje, takie jak
środki do dezynfekcji rąk w celu promowania higieny. Instalowanie i utrzymywanie skutecznych
suszarek do rąk usprawnia również procesy mycia i suszenia rąk, co zwiększa prawdopodobieństwo, że ludzie to zrobią.
Bądź konkurencyjny
Promuj higienę rąk, angażując swój personel w konkursie. Możesz przeprowadzać audyty higieny rąk i tworzyć tabele ligowe na podstawie wyników lub poprosić pracowników, aby konkurowali ze sobą, tworząc własne komunikaty promocyjne dotyczące higieny rąk. Spraw, aby stała się ona zabawną i stałą częścią kultury biurowej, dzięki czemu higiena rąk stanie się nie tylko nawykiem, ale też powodem do dumy!
Masz pytanie dotyczące promowania higieny w swojej firmie? Skontaktuj się z nami już dziś.