Realizujemy tylko wysyłki w granicach Polski.
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Jest to kwestią indywidualną każdego kuriera, dlatego też nie możemy dać 100% gwarancji, iż skontaktuje się on przed dostawą.
II. Płatność
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe
- płatność za pobraniem
Czy jest możliwość odroczonej płatności?
Tak, ta forma płatności przeznaczona jest dla jednostek strefy budżetowej, np. szkoły, instytucje, urzędy, administracja. W koszyku proszę wybrać opcję "przelew 14 dni dla jednostek budżetowych" lub w uwagach do zamówienia prosimy dopisać "Jednostka budżetowa - przelew 14 dni"
Ile zapłacę za przesyłkę?
Niezależnie od ciężaru przesyłki i od ilości paczek, zamawiający płaci tylko za jedną przesyłkę.
W zależności od wybranej formy płatności (przelew 14 dni, przedpłata lub płatność za pobraniem), koszt przesyłki wynosi:
- Zamówienia płatne przy odbiorze / pobranie: Cena brutto: 25.83 zł (netto: 21.00)
- Zamówienia płatne przelewem / przedpłata na podstawie proformy: Cena brutto: 20.91 zł (netto: 17.00)
- Dostawa GRATIS przy łącznej wartości zamówienia 300.00 zł netto - 369.00 zł brutto
III. Zwroty i reklamacje
Otrzymałem zamówienie, lecz nie spełniło ono moich oczekiwań, czy mogę ten towar zwrócić? Kto pokrywa koszt zwracanej przesyłki?
Klient ma prawo zwrócić nieużywany towar do 14 dni bez podawania przyczyny. Towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Zwrotu należy dokonać na adres:
P.H.U. Silver Bartłomiej Srebro, ul. Kościuszki 38 A, 38-300 Gorlice. Należy pamiętać, aby do paczki dołączyć
formularz zwrotu. Koszty zwracanej przesyłki pokrywa Klient.
Tak, jeżeli przesyłka została uszkodzona podczas transportu Klient ma 7 dni od daty otrzymania przesyłki na zgłoszenie reklamacji. Należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie (508-146-278), bądź e-mailowo (sklep@esilver.com.pl). Do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji będzie potrzebne zdjęcie uszkodzonego produktu.