zamówienia na maila
sklep@esilver.com.pl

zamówienia telefoniczne
(18) 354 37 67 / 508 146 278

zamów telefonicznie: (18) 354 37 67 / 508 146 278
zamów na maila: sklep@esilver.com.pl

https://esilver.com.pl/ » FAQ » Najczęściej zadawane pytania


Kategorie

Elektryczna suszarka do rąk M-165-S/S 1650W

Suszarka do rąk ze stali nierdzewnej 1650W ECO401,95 zł396,28 zł brutto322,18 zł netto

Elektryczna suszarka do rąk M-165-S/I 1650W

Suszarka do rąk ze stali nierdzewnej polerowanej ECO 1650W401,95 zł396,28 zł brutto322,18 zł netto

Papier toaletowy Jumbo biały

Papier toaletowy BIG ROLL6,15 zł5,63 zł brutto4,58 zł netto

Papier toaletowy celuloza Luna Premium 3W

Papier toaletowy celuloza 3W Luna Premium 2,55 zł2,31 zł brutto1,88 zł netto

Kontakt



Potrzebujesz pomocy?

Kontakt

Najczęściej zadawane pytania

Data dodania: 22-12-2022 Wyświetleń: 256 Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie internetowym.
 

 


I. Zakupy i transport


Czy muszę założyć konto w sklepie internetowym esilver.com.pl, aby dokonać zakupu?

 
Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji, jednak w tej opcji nie będzie możliwości sprawdzenia historii zamówień, a przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. 
 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. 
 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie internetowym na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę).
 

 

Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie, bądź e-mailowo?

 

Tak, jest możliwość składania zamówień telefonicznie oraz e-mailowo, wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu:  508 146 278, 514 915 082 lub (18) 354 37 67 lub wysłać zamówienie na e-mail: sklep@esilver.com.pl
 

 

Czy wysyłacie towar za granicę?

 

Realizujemy tylko wysyłki w granicach Polski.
 

 

Czy kurier skontaktuje się ze mną telefonicznie przez dostarczeniem przesyłki?

 
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Jest to kwestią indywidualną każdego kuriera, dlatego też nie możemy dać 100% gwarancji, iż skontaktuje się on przed dostawą.
 

 

II. Płatność

 

Jak zapłacić za zamówienie?


W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
 
  • przelew na konto bankowe 
  • płatność za pobraniem
 

Czy jest możliwość odroczonej płatności?


Tak, ta forma płatności przeznaczona jest dla jednostek strefy budżetowej, np. szkoły, instytucje, urzędy, administracja. W koszyku proszę wybrać opcję "przelew 14 dni dla jednostek budżetowych" lub w uwagach do zamówienia prosimy dopisać "Jednostka budżetowa - przelew 14 dni"
 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 
Niezależnie od ciężaru przesyłki i od ilości paczek, zamawiający płaci tylko za jedną przesyłkę.
W zależności od wybranej formy płatności (przelew 14 dni, przedpłata lub płatność za pobraniem), koszt przesyłki wynosi: 
  • Zamówienia płatne przy odbiorze / pobranie: Cena brutto: 25.83 zł (netto: 21.00)
  • Zamówienia płatne przelewem / przedpłata na podstawie proformy: Cena brutto: 20.91 zł (netto: 17.00)
  • Dostawa GRATIS przy łącznej wartości zamówienia 300.00 zł netto - 369.00 zł brutto
 

III. Zwroty i reklamacje 

 


Otrzymałem zamówienie, lecz nie spełniło ono moich oczekiwań, czy mogę ten towar zwrócić? Kto pokrywa koszt zwracanej przesyłki? 

 
Klient ma prawo zwrócić nieużywany towar do 14 dni bez podawania przyczyny. Towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Zwrotu należy dokonać na adres: P.H.U. Silver Bartłomiej Srebro, ul. Kościuszki 38 A, 38-300 Gorlice. Należy pamiętać, aby do paczki dołączyć formularz zwrotu. Koszty zwracanej przesyłki pokrywa Klient. 
 

Otrzymałem/am przesyłkę, po otwarciu okazało się, że produkt jest uszkodzony, ale nie posiadam protokołu szkody. Czy w tej sytuacji mogę zgłosić reklamację?

 
Tak, jeżeli przesyłka została uszkodzona podczas transportu Klient ma 7 dni od daty otrzymania przesyłki na zgłoszenie reklamacji. Należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie (508-146-278), bądź e-mailowo (sklep@esilver.com.pl). Do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji będzie potrzebne zdjęcie uszkodzonego produktu.




 
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami
telefoniczne pod numerem: 508 146 278, mailowo pod adresem: sklep@esilver.com.pl

 
 

(c)2003-2024 Sklep internetowy esilver.com.pl prowadzony przez podmiot gospodarczy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Silver Bartłomiej Srebro NIP:7381903210. Sprawdź aktualne opinie.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 508146278, 514915082, (018)3543767 lub mailowego: sklep@esilver.com.pl
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).