zamówienia na maila
sklep@esilver.com.pl

zamówienia telefoniczne
(18) 354 37 67 / 508 146 278

zamów telefonicznie: (18) 354 37 67 / 508 146 278
zamów na maila: sklep@esilver.com.pl

https://esilver.com.pl/ » Blog » Odświeżacze powietrza jako aeromarketing


Kategorie

Wózek do sprzątania dwuwiadrowy chromowany 2x30 l z wyciskarką

Dwuwiaderkowy chromowany wózek do sprzątania 2 x 25 litrów552,50 zł456,64 zł brutto371,25 zł netto

Wózek do sprzątania chromowany dwuwiadrowy 2x25 l z wyciskarką do mopów i mopem sznurkowym

Wózek do sprzątania 2x25 l z wyciskarką i mopem sznurkowym622,72 zł526,86 zł brutto428,34 zł netto

Płyn do mycia sanitariatów i pomieszczeń Rokasat 1 l

Płyn do mycia sanitariatów i pomieszczeń Rokasat 1 l19,25 zł16,17 zł brutto13,15 zł netto

Płyn do mycia plastików Bio Chem 10 l Royal

Płyn do mycia plastików Biochem 5 l Royal66,63 zł60,53 zł brutto49,21 zł netto

Poręcz łukowa 80 cm

Poręcz dla niepełnosprawnych łukowa 80 cm115,15 zł106,92 zł brutto99,00 zł netto

Kontakt



Potrzebujesz pomocy?

Kontakt

Odświeżacze powietrza jako aeromarketing

Data dodania: 31-10-2019 Wyświetleń: 691
Zapach to jeden z najważniejszych i zarazem najlepiej oddziałujących na człowieka zmysłów. Nie ma się zresztą co dziwić, zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę, że mózg najlepiej zapamiętuje nie kształty czy kolory, ale właśnie różnorodne aromaty – zarówno te piękne, jak i brzydkie. Fakt ten postanowili wykorzystać marketingowcy, którzy dzisiaj bardzo skutecznie oddziałują na klienta przy pomocy aeromarketingu.
 

Czym jest aeromarketing?

Najogólniej rzecz ujmując, mianem aeromarketingu określa się jedną z dziedzin marketingu sensorycznego, która polega na oddziaływaniu na klienta przy pomocy zapachów. W ten oto sposób do wnętrz sklepów, dyskontów odzieżowych i innych firm wpuszcza się aromaty, które mają na celu w pozytywny sposób stymulować umysł klienta i zapadać w jego pamięć.
 

Czy aeromarketing działa?

Aeromarketing, pomimo że jest stosunkowo nową odnogą marketingu sensorycznego, to jednak może pochwalić się dużą skutecznością. Przeprowadzane badania wykazują, że:
  • zmniejsza poziom stresu u konsumentów,
  • prowadzi do 30% wzrostu sprzedaży produktów i usług,
  • konsumentom wydaje się, że stoją krócej w kolejkach,
  • konsumenci chcą wracać do pomieszczeń, które kojarzą się im z ładnym zapachem,
  • wpływa na konsumentów odprężająco, pomaga im się zrelaksować i wyciszyć,Gdzie korzysta się z aeromarketingu?
Ciężko znaleźć dzisiaj jakąkolwiek większą firmę, która nie korzystałaby z aeromarketingu. Zapachy rozpylane są  m.in. w piekarniach (aromat świeżo pieczonego chleba), hotelach, sklepach z ubraniami, a nawet w sklepach sportowych.
Odświeżacz powietrza jako narzędzie aeromarketingu.

Elektryczne odświeżacze powietrza stanowią główne narzędzie aeromarketingu. Odpowiednio zaprogramowane, będą regularne rozpylały zapach w pomieszczeniach. Na rynku znaleźć można obecnie odświeżacze, które charakteryzują się bardzo cichą pracą, dzięki czemu nie irytują i pozwalają skupić się na tym, co ważne – na aromacie.

(c)2003-2024 Sklep internetowy esilver.com.pl prowadzony przez podmiot gospodarczy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Silver Bartłomiej Srebro NIP:7381903210. Sprawdź aktualne opinie.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 508146278, 514915082, (018)3543767 lub mailowego: sklep@esilver.com.pl
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).