zamówienia na maila
sklep@esilver.com.pl

zamówienia telefoniczne
(18) 354 37 67 / 508 146 278

zamów telefonicznie: (18) 354 37 67 / 508 146 278
zamów na maila: sklep@esilver.com.pl

https://esilver.com.pl/ » Blog » Odświeżacze powietrza jako aeromarketing


Kategorie

Elektryczna suszarka do rąk M-165-S/S 1650W

Suszarka do rąk ze stali nierdzewnej 1650W ECO401,95 zł396,28 zł brutto322,18 zł netto

Elektryczna suszarka do rąk M-165-S/I 1650W

Suszarka do rąk ze stali nierdzewnej polerowanej ECO 1650W401,95 zł396,28 zł brutto322,18 zł netto

Papier toaletowy Jumbo biały

Papier toaletowy BIG ROLL6,15 zł5,63 zł brutto4,58 zł netto

Papier toaletowy celuloza Luna Premium 3W

Papier toaletowy celuloza 3W Luna Premium 2,55 zł2,31 zł brutto1,88 zł netto

Kontakt



Potrzebujesz pomocy?

Kontakt

Odświeżacze powietrza jako aeromarketing

Data dodania: 31-10-2019 Wyświetleń: 675
Zapach to jeden z najważniejszych i zarazem najlepiej oddziałujących na człowieka zmysłów. Nie ma się zresztą co dziwić, zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę, że mózg najlepiej zapamiętuje nie kształty czy kolory, ale właśnie różnorodne aromaty – zarówno te piękne, jak i brzydkie. Fakt ten postanowili wykorzystać marketingowcy, którzy dzisiaj bardzo skutecznie oddziałują na klienta przy pomocy aeromarketingu.
 

Czym jest aeromarketing?

Najogólniej rzecz ujmując, mianem aeromarketingu określa się jedną z dziedzin marketingu sensorycznego, która polega na oddziaływaniu na klienta przy pomocy zapachów. W ten oto sposób do wnętrz sklepów, dyskontów odzieżowych i innych firm wpuszcza się aromaty, które mają na celu w pozytywny sposób stymulować umysł klienta i zapadać w jego pamięć.
 

Czy aeromarketing działa?

Aeromarketing, pomimo że jest stosunkowo nową odnogą marketingu sensorycznego, to jednak może pochwalić się dużą skutecznością. Przeprowadzane badania wykazują, że:
  • zmniejsza poziom stresu u konsumentów,
  • prowadzi do 30% wzrostu sprzedaży produktów i usług,
  • konsumentom wydaje się, że stoją krócej w kolejkach,
  • konsumenci chcą wracać do pomieszczeń, które kojarzą się im z ładnym zapachem,
  • wpływa na konsumentów odprężająco, pomaga im się zrelaksować i wyciszyć,Gdzie korzysta się z aeromarketingu?
Ciężko znaleźć dzisiaj jakąkolwiek większą firmę, która nie korzystałaby z aeromarketingu. Zapachy rozpylane są  m.in. w piekarniach (aromat świeżo pieczonego chleba), hotelach, sklepach z ubraniami, a nawet w sklepach sportowych.
Odświeżacz powietrza jako narzędzie aeromarketingu.

Elektryczne odświeżacze powietrza stanowią główne narzędzie aeromarketingu. Odpowiednio zaprogramowane, będą regularne rozpylały zapach w pomieszczeniach. Na rynku znaleźć można obecnie odświeżacze, które charakteryzują się bardzo cichą pracą, dzięki czemu nie irytują i pozwalają skupić się na tym, co ważne – na aromacie.

(c)2003-2024 Sklep internetowy esilver.com.pl prowadzony przez podmiot gospodarczy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Silver Bartłomiej Srebro NIP:7381903210. Sprawdź aktualne opinie.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 508146278, 514915082, (018)3543767 lub mailowego: sklep@esilver.com.pl
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).