zamówienia na maila
sklep@esilver.com.pl

zamówienia telefoniczne
508 146 278 / (18) 354 37 67

» » Odświeżacze powietrza jako aeromarketing


Kategorie



Filtrowanie

Dozownik do papieru toaletowego USO

Pojemnik na papier toaletowy USO73,55 zł60,88 zł brutto49,50 zł netto

Plastikowa suszarka do rąk 2500 W ABS biała

Suszarka do rąk 2500W ABS biała380,00 zł319,80 zł brutto260,00 zł netto

Mop płaski bawełniany 40 cm

Mop bawełniany płaski DUO 40 cm19,50 zł17,66 zł brutto14,36 zł netto

Ściągaczka do wody z podłóg metalowa 55 cm

Ściągaczka do podłóg metalowa 55 cm24,39 zł22,40 zł brutto18,21 zł netto

Tablica ostrzegawcza

Tablica ostrzegawcza Uwaga Ślisko27,54 zł23,99 zł brutto19,50 zł netto

Dozownik mydła w płynie

Pojemnik na mydło ze stali nierdzewnej STEEL 0.8 L157,44 zł143,00 zł brutto116,26 zł netto

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

Kontakt

  • P.H.U Silver Bartłomiej Srebro
    Wola Łużańska 203
    38-322 Łużna
  • Napisz e-mail:sklep@esilver.com.pl
  • Zadzwoń508 146 278
    514 915 082
    18 354 37 67
  • Godziny pracyOd poniedziałku do piątku 7:00 - 17:00

Ankieta

Suszarki do rąk czy ręczniki papierowe - zagłosuj

  • Suszarka do rąk
  • Ręczniki papierowe

Odświeżacze powietrza jako aeromarketing

Data dodania: 31-10-2019
Zapach to jeden z najważniejszych i zarazem najlepiej oddziałujących na człowieka zmysłów. Nie ma się zresztą co dziwić, zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę, że mózg najlepiej zapamiętuje nie kształty czy kolory, ale właśnie różnorodne aromaty – zarówno te piękne, jak i brzydkie. Fakt ten postanowili wykorzystać marketingowcy, którzy dzisiaj bardzo skutecznie oddziałują na klienta przy pomocy aeromarketingu.
 

Czym jest aeromarketing?

Najogólniej rzecz ujmując, mianem aeromarketingu określa się jedną z dziedzin marketingu sensorycznego, która polega na oddziaływaniu na klienta przy pomocy zapachów. W ten oto sposób do wnętrz sklepów, dyskontów odzieżowych i innych firm wpuszcza się aromaty, które mają na celu w pozytywny sposób stymulować umysł klienta i zapadać w jego pamięć.
 

Czy aeromarketing działa?

Aeromarketing, pomimo że jest stosunkowo nową odnogą marketingu sensorycznego, to jednak może pochwalić się dużą skutecznością. Przeprowadzane badania wykazują, że:
  • zmniejsza poziom stresu u konsumentów,
  • prowadzi do 30% wzrostu sprzedaży produktów i usług,
  • konsumentom wydaje się, że stoją krócej w kolejkach,
  • konsumenci chcą wracać do pomieszczeń, które kojarzą się im z ładnym zapachem,
  • wpływa na konsumentów odprężająco, pomaga im się zrelaksować i wyciszyć,Gdzie korzysta się z aeromarketingu?
Ciężko znaleźć dzisiaj jakąkolwiek większą firmę, która nie korzystałaby z aeromarketingu. Zapachy rozpylane są  m.in. w piekarniach (aromat świeżo pieczonego chleba), hotelach, sklepach z ubraniami, a nawet w sklepach sportowych.
Odświeżacz powietrza jako narzędzie aeromarketingu.

Elektryczne odświeżacze powietrza stanowią główne narzędzie aeromarketingu. Odpowiednio zaprogramowane, będą regularne rozpylały zapach w pomieszczeniach. Na rynku znaleźć można obecnie odświeżacze, które charakteryzują się bardzo cichą pracą, dzięki czemu nie irytują i pozwalają skupić się na tym, co ważne – na aromacie.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
-->
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).