zamówienia na maila
sklep@esilver.com.pl

zamówienia telefoniczne
(18) 354 37 67 / 508 146 278

zamów telefonicznie: (18) 354 37 67 / 508 146 278
zamów na maila: sklep@esilver.com.pl

https://esilver.com.pl/ » Blog » Odświeżacze powietrza jako aeromarketing


Kategorie

Rękawice lateksowe S

Rękawice lateksowe S22,51 zł19,42 zł brutto17,98 zł netto

Rękawice lateksowe M

Rękawice lateksowe M22,51 zł19,42 zł brutto17,98 zł netto

Uchwyt dla niepełnosprawnych 60 cm

Uchwyt prosty dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej 60 cm118,69 zł283,50 zł brutto262,50 zł netto

Rękawice nitrylowe M

Rękawice nitrylowe "M" czarne26,76 zł17,99 zł brutto16,66 zł netto

Poręcz łukowa 70 cm

Poręcz dla niepełnosprawnych łukowa 70 cm175,83 zł107,00 zł brutto99,07 zł netto

Kontakt



Potrzebujesz pomocy?

Kontakt

Odświeżacze powietrza jako aeromarketing

Data dodania: 31-10-2019 Wyświetleń: 682
Zapach to jeden z najważniejszych i zarazem najlepiej oddziałujących na człowieka zmysłów. Nie ma się zresztą co dziwić, zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę, że mózg najlepiej zapamiętuje nie kształty czy kolory, ale właśnie różnorodne aromaty – zarówno te piękne, jak i brzydkie. Fakt ten postanowili wykorzystać marketingowcy, którzy dzisiaj bardzo skutecznie oddziałują na klienta przy pomocy aeromarketingu.
 

Czym jest aeromarketing?

Najogólniej rzecz ujmując, mianem aeromarketingu określa się jedną z dziedzin marketingu sensorycznego, która polega na oddziaływaniu na klienta przy pomocy zapachów. W ten oto sposób do wnętrz sklepów, dyskontów odzieżowych i innych firm wpuszcza się aromaty, które mają na celu w pozytywny sposób stymulować umysł klienta i zapadać w jego pamięć.
 

Czy aeromarketing działa?

Aeromarketing, pomimo że jest stosunkowo nową odnogą marketingu sensorycznego, to jednak może pochwalić się dużą skutecznością. Przeprowadzane badania wykazują, że:
  • zmniejsza poziom stresu u konsumentów,
  • prowadzi do 30% wzrostu sprzedaży produktów i usług,
  • konsumentom wydaje się, że stoją krócej w kolejkach,
  • konsumenci chcą wracać do pomieszczeń, które kojarzą się im z ładnym zapachem,
  • wpływa na konsumentów odprężająco, pomaga im się zrelaksować i wyciszyć,Gdzie korzysta się z aeromarketingu?
Ciężko znaleźć dzisiaj jakąkolwiek większą firmę, która nie korzystałaby z aeromarketingu. Zapachy rozpylane są  m.in. w piekarniach (aromat świeżo pieczonego chleba), hotelach, sklepach z ubraniami, a nawet w sklepach sportowych.
Odświeżacz powietrza jako narzędzie aeromarketingu.

Elektryczne odświeżacze powietrza stanowią główne narzędzie aeromarketingu. Odpowiednio zaprogramowane, będą regularne rozpylały zapach w pomieszczeniach. Na rynku znaleźć można obecnie odświeżacze, które charakteryzują się bardzo cichą pracą, dzięki czemu nie irytują i pozwalają skupić się na tym, co ważne – na aromacie.

(c)2003-2024 Sklep internetowy esilver.com.pl prowadzony przez podmiot gospodarczy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Silver Bartłomiej Srebro NIP:7381903210. Sprawdź aktualne opinie.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 508146278, 514915082, (018)3543767 lub mailowego: sklep@esilver.com.pl
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).